Di Garis Permulaan Semula


Lama dah tak menulis dan aku sendiri rasa kekok untuk menulis balik.
Secara rasminya aku telah pun menamatkan zaman sekolah pada 30 November yang lalu. Alhamudlilah, semuanya berjalan dengan lancar dan aku sekarang hanyalah penanam anggur yang menunggu keputusan SPM pada tahun hadapan. Bekerja? Pernah terfikir tapi masalahnya pengangkutan.
Maka, aku pun memutuskan untuk menghabiskan masa yang dengan menaikkan sebanyak yang mungkin entry dalam blog. Tahun ni rasanya satu entry pun aku tak tulis. Maaf, kesibukan yang melampau. Satu lagi! Aku minta maaf kalau cara penulisan aku macam lain sikit. Almaklumlah, hampir setahun tak menulis jadi otak pun berkarat.

Jadi, inilah entry pertama dan kita berlum di garisan permulaan. Semula.  

Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

Leave a Reply

Powered by Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.